Produsele mele favorite sunt la... „favorite”

....sau care este culmea lenei când comand online

Dacă ați folosit plățile recurente (de regulă abonamente, rate), înțelegeți cât de simplu este să plătești a doua oară. Plata nu trebuie decât aprobată. 

Cam așa este și cu comanda repetată a produselor pe care le folosiți în mod frecvent: le selectați o singură dată și le comandați ori de câte ori doriți.

Iată câteva motive pentru care merită efortul de a crea o listă de produse favorite: 

  1. Săriți peste etapa de căutare a produsului pe site. Oricât de simplu ar fi să-l găsiți, parcă e mai simplu să-l adăugați cu un clic; 

  2. Săriți peste etapa de configurare a produsului (culoare, modalitate de montaj, poziție balama, etc), întrucât lista conține produsul configurat; 

  3. Refolosiți produsele din listă ori de câte ori aveți nevoie. Trebuie doar să bifați opțiunea din capul listei, iar produsul adăugat în coș se păstrează. 

Există și limitări ale acestei facilități: 

  • Trebuie să aveți grijă să bifați opțiunea de păstrare în listă a produsului adăugat în coș, dacă doriți acest lucru;

  • Nu puteți adăuga produsul accesoriu odată cu produsul principal; pentru aceasta, va trebui să intrați pe produsul din listă și să îl adăugați în coș de pe pagina sa. 

  • Trebuie să introduceți cantitatea în coșul de cumpărături

Și ar mai fi un dezavantaj: sistemul nu citește gândurile. Dar asta cred că oricum nu vă doreați, nu? :)