Oferta se negociază ... online!

... și toate discuțiile aferente rămân în ofertă

Comanda e plasată, dar ar mai fi ceva de discutat: culoarea e mai specială, găurile trebuie date într-o altă poziție, aveți nevoie de ofertă într-o anumită zi, etc. Toate aceste detalii sunt strict legate de ofertă și trebuie să rămână acolo unde le este locul: în ofertă!

Iar aici intervine un instrument excelent pentru toate aceste discuții: chatter-ul

Odoo image and text block

Un ”thread” mai altfel

Orice ofertă, fie că este emisă în urma comenzii în B2B, fie că este trimisă de către agentul de vânzări, are posibilitatea de a primi comentarii din partea dumneavoastră. 

Butonul magic este ”Feedback”. 

Iată câteva situații în care e preferabil să folosiți această variantă de comunicare: 

  • doriți să precizați culoarea în care să fie vopsite grilele

  • găurile au o altă dispunere decât în standard

  • livrarea se face la o anumită dată

  • indicați transportatorul care va ridica produsele

  • indicați persoana care va veni să ridice comanda

  • orice altceva vă trece prin minte....

Toate discuțiile se păstrează la comandă și pot fi revăzute din contul de client. 

Fiecare mesaj nou va evidenția, în ecranul agentului de vânzare, faptul câ există o actualizare, iar o notificare va fi afișată operatorului sistemului. 

Tot aici puteți aproba sau respinge oferta primită, astfel fiind concentrate, într-un singur ecran, toate elementele esențiale pentru a finaliza comanda.

Și astfel simplificăm și mai mult interacțiunea cu noi. Pentru ca timpul este prețios și nu merită pierdut căutând acul în carul cu fân.